CS3

01 Nov Vad du som kund tycker är väldigt viktigt för oss. Vårt mål är 100 % nöjda kunder!

I vår strävan att alltid förbättra våran service är dialogen med dig som kund central. För kunna få reda på vad vi kan förbättra och vilka tjänster som vi behöver utveckla för att hålla våra kunder nöjda behöver vi din feed-back. Vi är lika intresserade av att höra från missnöjda kunder som från nöjda kunder. I STS kundenkät ges möjlighet att ge en generell bedömning av STS service eller ange en enskild STS verkstad eller feedback på ett specifikt verkstadsbesök. Var inte rädd att säga precis vad du tycker, det finns alltid en massa saker som vi kan förbättra och STS följer alltid upp alla de brister vi får reda på och försöker lära oss av dem. STS jobbar med ständiga förbättringar och kundernas klagomål och feedback är en viktig grund i vårt förbättringsarbete. Alla kunder ska kunna känna sig helt nöjda och trygga hos STS verkstäder och om det ändå blir något fel så har vi alltid högsta prioritet att lösa detta. Vi är mycket tacksamma för alla kunder som vill ta sig tid att besvara STS kundenkät.

Klicka på  denna länk för att starta kundenkäten.